راهبردهای تدریس موثر در جهت افزایش کیفیت تدریس در رشته امور تربیتی
کد مقاله : 1062-CNF
نویسندگان
سید یزدان میر *1، ابوالفضل منتظری2، مهدی سعادت ساده3
1دانشجوی دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی گنبدکاووس رشته امور تربیتی
2دانشجوی کارشناسی امور تربیتی واحد شهید بهشتی فرهنگیان گنبدکارووس
3دانشجوی کارشناسی رشته امور تربیتی واحد شهید بهشتی گنبدکاووس
چکیده مقاله
پژوهش حاضر با هدف راهبردهای تدریس در جهت افزایش کیفیت تدریس توسط معلمان در رشته امور تربیتی انجام شده است. روش این پژوهش انجام شده به صورت مروری کتابخانه ای بود با مطاله ی پژوهش های مرتبط در این زمینه انجام شد.نتایج پژوهش نشان می دهد که ارتقاع بهره وری در آموزش و پروش بایستی از طریق ارتقای بهروری در معلمان به طروق مختلف در مدرسه صورت بگیرد. اگر آموزش و پرورش تغییرات کیفی در فرهنگ حاکم بر جامعه بوجود بیاورد.بدون شک می تواند از طریق تحول در رفتار مردم و شکل نهادهای اجتماعی پیشرفت های چشمگیر قابل ملاحظه ای در نرخ رشد بهروری و کیفیت در مدارس بوجود آورد. با توجه به یافته های مشاهده شده که عامل تشویق های مالی و ارتقاع خلاقیت در تفکر خلاق و نوآوری آموزش های ضمن خدمت و ارزیابی عملکرد تدریس راهکارهایی هستند که موجب افزایش کیفیت تدریس معلمان در مدارس می شوند.
کلیدواژه ها
تدریس امور تربیتی کیفیت
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر